Servicedeskmedewerker

Wij zijn BlueMonks, een boutique voor financiële en economische criminaliteit. We zijn een jonge no-nonsense organisatie met een dynamisch en energiek team. Onze servicedesk helpt klanten die zich willen aanmelden voor een financieel product maar vastlopen in het proces. Ons team helpt deze mensen op een vriendelijke en geduldige manier door het proces heen.

Functie Omschrijving

Ons helpdeskteam bestaat uit proactieve servicemedewerkers die staan voor de klanten waar we voor werken. De vragen die we krijgen kunnen zeer divers zijn. Flexibiliteit, teamspirit en samenwerking zijn daarom essentieel om onze klanten elke dag zo goed mogelijk te helpen. De communicatielijnen binnen onze organisatie zijn kort en voor vragen en hulp kun je je collega's binnen de organisatie snel bereiken. Omdat we geloven dat een team alleen goed kan presteren als de leden zich goed en hecht voelen, zorgen we ervoor dat we naast gezamenlijke trainingen, kennisdagen en coachingsgesprekken ook zoveel mogelijk leuke momenten met het team organiseren. Hiervoor organiseren we regelmatig activiteiten na teamvergaderingen.

Je begint met een training bij ons op kantoor;
Afhankelijk van de afspraken werk je parttime of fulltime bij ons;
Onze Servicedesk is op werkdagen geopend van 08:00 uur tot 16:00 uur (in Nederland zijn de openingstijden 09:00 uur tot 17:00 uur vanwege het tijdsverschil van één uur);
We bieden een contract voor bepaalde tijd met een proeftijd van een maand. Je kunt vanuit huis werken of op onze locatie in Leusden.

Wat wij bieden!

Salaris en aantal uren in overleg;

- Salaris en aantal uren in overleg;
- Je krijgt van ons een laptop + headset en je belt via onze callcentersoftware;
- Een hecht team met leuke collega's en regelmatige borrels voor de liefhebbers;
- Alle mogelijkheden om de klant blij te maken.

We vragen de volgende kwalificaties:

- Je hebt minimaal mbo-niveau;
- je spreekt en schrijft vloeiend Engels;
- Een derde taal naast Engels of Nederlands is zeker een pré, zoals Frans, Duits, Spaans of Catalaans;
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag     van 08:00 tot 16:00 uur;
- Je bent tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar;
- Je bent enthousiast en hebt een goed humeur;
- Je hebt ook probleemoplossende vaardigheden.

Wie zijn wij?

Wij zijn BlueMonks, een jonge organisatie gevestigd in Leusden die zich richt op het uitvoeren van het KYC (Know Your Customer) proces voor onze klanten. Onze analisten schatten het witwasrisico in van personen en/of bedrijven die een financieel product bij onze klanten willen afnemen. Om dit goed te kunnen doen, vragen we zowel natuurlijke personen als bedrijven een aantal vragen te beantwoorden en zich online te identificeren met behulp van hun smartphone. Dit is niet altijd gemakkelijk, vooral voor oudere generaties. Als zij onze servicedesk bellen, helpen we ze met geduld en aandacht.

Geen servicedesk ervaring, maar wel enthousiaist?

Ook als je geen ervaring hebt in de klantenservice, maar wel gewerkt hebt als bijvoorbeeld receptioniste, hostess of verkoopmedewerker (fulltime, parttime of bijbaan) en je vindt het leuk om mensen aan de telefoon te woord te staan, dan ben je welkom in ons team.   Type dienstverband: fulltime, parttime (in overleg). Deeltijd uren: in overleg, per week  

Zelfstandigen zijn ook van harte uitgenodigd om te reageren!

Salaris: onderhandelbaar Werk locatie: hybride   Solliciteer hier..

Over de schrijver
Reactie plaatsen