
Medewerker Servicedesk
- On 12 april 2023
Wij zijn BlueMonks, een bureau voor financiële en economische criminaliteit. We zijn een jonge, no-nonsense organisatie met een jong en dynamisch team. Onze servicedesk helpt klanten die zich voor een financieel product willen onboarden, maar vastlopen in het proces. Ons team helpt deze mensen op een vriendelijke en geduldige manier door het proces heen.
Functieomschrijving
Ons helpdeskteam zit vol proactieve servicemedewerkers. Zij zijn het visitekaartje van de klanten waar we voor werken. De vragen die wij ontvangen kunnen zeer uiteenlopend zijn, dus flexibiliteit, teamspirit en samenwerking maken dat we iedere dag klaar staan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. De communicatielijnen binnen onze organisatie zijn kort, en voor vragen en hulp kan je snel bij je collega’s binnen de organisatie terecht.
Daar wij vinden dat je alleen kan presteren als het team zich goed en hecht voelt, zorgen we ervoor dat we naast gezamenlijke trainingen, kennisdagen en coaching gesprekken ook zoveel mogelijk gezellige momenten met het team hebben. Hiervoor organiseren we regelmatig activiteiten na de teambijeenkomsten om het teamgevoel nog meer te versterken.
- Je start bij ons met een training op kantoor;
- Afhankelijk van de afspraken ga je parttime of fulltime voor ons aan de slag;
- Onze Servicedesk is open van 09:00 tot 17:00 uur tijdens werkdagen. (Voor de medewerkers uit de UK geldt een uur tijdsverschil, waardoor de tijden daar van 08:00 tot 16: uur zijn);
- We bieden een contract voor bepaalde tijd met een proeftijd van 1 maand;
- Werken kan vanuit huis en op locatie in Leusden.
Wat wij bieden?
- Een salaris en aantal uren (in overleg);
- Je krijgt van ons een laptop + headset in bruikleen en je belt via onze centrale;
- Een hecht team met fijne collega’s en voor de liefhebbers regelmatig borrels;
- Alle ruimte om de klant blij te maken.
Wat wij vragen?
- Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je spreekt goed Nederlands zowel in woord als in geschrift;
- Door het internationale team communiceren we binnen de organisatie veel in het Engels, dus goed in woord en geschrift is zeker een pré. Een derde taal naast Nederlands of Engels is absoluut een pré, denk hierbij aan Frans, Duits, Spaans en Catalaans;
- Je hebt een sterk communicatief vermogen;
- De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur;
- Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week;
- Je neemt enthousiasme en een goed humeur mee;
- Je beschikt daarnaast over probleemoplossend vermogen.
Wie zijn wij?
Wij zijn BlueMonks, een jonge organisatie gevestigd in Leusden die zich bezighoudt met het uitvoeren van het KYC (Know Your Customer) proces voor onze klanten. Onze analisten schatten in wat het risico op witwassen is van de personen en/of bedrijven die een financieel product bij onze klanten willen afnemen. Om dit goed te kunnen doen, vragen we deze personen en/of bedrijven om een aantal vragen te beantwoorden en om zich online te identificeren via hun smartphone. Met name voor wat oudere mensen is dit niet altijd gemakkelijk. Dan bellen ze naar onze servicedesk en helpen we ze met geduld en aandacht.
Geen ervaring als klantexpert, maar wel enthousiast?
Ook wanneer jij nog geen ervaring hebt in de klantenservice, maar bijvoorbeeld wel als receptioniste, gastvrouw of als verkoopmedewerker (fulltime, parttime of als bijbaan) en je het leuk vindt om mensen via de telefoon te woord te staan, dan ben je bij ons van harte welkom.
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime.
Parttime uren: in overleg, per week
Ook ZZP-ers zijn van harte uitgenodigd om te reageren!
Salaris: in overleg
Werklocatie: hybride.
Solliciteer hier…